luni, 15 decembrie 2008

ToT08

O experienta din care am invatat multe, am constientizat si mai multe, am cunoscut multi oameni minunati, m-am apropiat de cateva persoane mai mult. Asta a insemnat ToT08, etapa II, Paraul Rece, 7-14 decembrie :).
Am invatat o multime de energizere, mi-am dat seama ca AIESECarii sunt foarte faini si le pusesem o eticheta falsa. Sa o citez pe Cristina "Etichetele strica petrecerile!".

Am simtit cum fiecare dintre noi a contribuit la dinamica grupului si cum fiecare dintre noi a facut din TOT un training valoros.

Am dat feedback de 30 ori, pana cand mi-a intrat in obicei "Eu simt ca ...", "Parerea mea este ..." :).

Mi s-a intarit credinta ca Romania va devini o tara in care sa ne placa sa locuim, deoarece sunt multi tineri cu energie si idei frumoase, care gandesc pozitiv (cum spunea Tamas) si vom construi acea masa critica (cum spunea Sorin) pentru a face schimbarile pe care ni le dorim.

Am vazut potential in generatia '90 (La multi ani Ana >:D<). Ne-a dat si mai multa incredere ca Romania e pe calea cea buna.

Am ras, am invatat, am dormit foarte putin, am facut surprize si cadouri, am cantat "gaurica, alex alex, tiomping/tiondes, etc, etc".

Am inceput sa lucram ca o echipa si miercuri e prima intalnire cu oamenii din Bucuresti, pasionati de cunoastere :).

7 zile in care timpul nu s-a masurat, in care mi-am adus aminte ce bine e sa fii copil si sa te lasi dus de valul creativitatii.

Niciun comentariu: