miercuri, 31 decembrie 2008

Liderii Mileniului 3 - Cheile Gradistei


Dupa o luna de perindari prin tara, am ajuns la cel mai asteptat seminar, despre care nu stiam foarte multe, dar de care eram foarte curioasa.
Cu Vladis si Andreius, cu Gabi si alti LMT-isti frumosi, ne-am urcat in trenul spre Brasov pentru a poposi la Cheile Gradistei. Asta se intampla pe 18 decembrie, dis de dimineata.
Dupa o zi de mers, am ajuns la destinatie. Frumos loc. Un complex doar pentru noi. Camera noastra - minunata (baia mai putin :D). Privelistea - incantatoare. Atmosfera - urma sa aflam.
Cu zambetul pe buze, energici si pusi pe glume bune, am aterizat in prima sesiune - de cunoastere. Mai bine zis ... in care ne-am facut o idee despre cine e prin sala, ca eram vreo 70 si nu am retinut decat 3, 4 nume. A urmat cina cu ospat ca la casele mari, seara de petrecere si socializare, cunoscut lume, aflat cine unde sta. Tin minte ca am dansat mult ... in seara aia parca :d.

Au urmat 4 zile pline de invatare, relaxare, cunoastere, sauna, piscina, bataie cu zapada, belly - dans oriental, mafia, muzica, casute de 4 metri, colinde, Maria, alergat dupa fulgi de zapada, deschidere, impobopit brazi, facut stelute, masaj :), filme, rasate, voie buna, experimentat pe propria piele cu e cu viziunea cand nu o impartasesti, cu rolurile in echipa, feedback - dat si luat, 10 minute de impartasit din ce stii mai bine sa faci, prieteni noi, legaturi puternice, vise, idealuri, noi colaborari, curaj.

L-am cunoscut pe Marian Stas si am invatat cate ceva de la el. Am si mai multa incredere in mine, in CROS, in ceea ce facem in fiecare zi (daca era posibil de si mai multa :D).

Am invatat in cele 5 zile cateva lucruri, pe care vreau sa le impartasesc:
Cand vrei sa faci un lucru, ori cat de mic sau mare este el, impartaseste viziunea acelui lucru. Orice lucru, ori cat de mic sau mare este, e un proiect. Viata e un proiect la care lucram in fiecare zi. Fiecare zi e un proiect. Comunicand ce vrei sa faci, vei avea langa tine mai multi prieteni, mai multi sustintatori si mai mult curaj si entuziasm sa il duci la bun sfarsit.
Alege intotdeauna rolul care ti se potriveste. Alege drumul care ti se potriveste. Daca vei alege un drum care nu este al tau, care este fie mai usor, fie mai greu, dar nu este cel potrivit tie, atunci nu vei ajunge la capat. E la fel si cu rolurile in echipa. Contributia ta va fi maxima, daca vei face ceea ce iti place si ce te pricepi cel mai bine.
Un feedback este un cadou. Pe asta o stiam de la Traian. Am invatat sa dau feedback si pentru asta un mare multumesc lui Sorin.
Intr-un proiect sunt la fel de importante 2 lucruri: rezultate si echipa (procesul prin care ajungi la acele rezultate).
Daca zbori la 22.000 metri, cei de langa tine vor zbura la 16-17.000. Daca zbori la 16-17.000 metri, cei de langa tine vor zbura la 10-11.000 metri. Depinde de tine cat de sus poti zbura. Asta am invatat-o de la Marian.

Cheile Gradistei a fost o experienta frumoasa, cu multe invataturi, cu energie si entuziasm, cu voie buna si inimi deschise.

Multumesc LMT :).

Niciun comentariu: