marți, 16 decembrie 2008

Prin Craiova, in evaluare CUC

Craiova. UMF Craiova. Ziua 2.

Sunt in evaluare CUC la UMF Craiava. Ieri am avut intalniri si interviuri toata ziua, cu o groaza de oameni, care ne-au zis si bune, si rele, si noi, si vechi. De toate. Ce m-a impresionat foarte tare este rectorul, care are 38 de ani, energie, pasiune, viziune si dorinta de a face multe. Si varsta medie in universitate este aproximativ 40 ani. Foarte faina treaba asta.

In drum spre casa, aseara, ne-am oprit la o vorba cu 2 studenti la medicina. Mi-am dat seama ca nivelul de implicare a studentilor e acelasi. Daca ai chef te implici, daca nu, astepti sa iti iei diploma si sa vezi unde te duce vantul.

Ieri eram cam adormita, obosita, imi picau ochii in gura.

Azi noapte am dormit multe si bine si acum sunt vioaie, zambareata si pusa pe treaba.

Sa vedem ce ne asteapta in ziua 2, aici la UMF Craiova. Voi discuta cu liga studentilor, studentii din senat, studentii din sala de curs sau laborator.

Niciun comentariu: