luni, 1 septembrie 2008

Vacanta de 5 stele

Vacanta de 5 stele si in Romania. Dap. 5 stele. La Voineasa chiar, in tabara studenteasca. Am stat o saptamana cu 2 din cele mai bune prietene, Crisi si Ioana. Ce viata. De asta a fost de 5 stele. Luni dimineata, la ora 5.30 suna telefonu'. Ma intreb eu in cele cateva nanosecunde de la auzul telefonul ... oare cine m-ar putea deranja pe mine la ora asta ... cand colo ... Ioana. Uitasem ca trebuie sa plec la munte. Dar soneria mea tb sa sune de-abia peste 5 min. Dupa alte 10 min eram in fata blocului, Ioana ma astepta in taxi. Dam fuga si in Regie, o luam pe Crisi, zburam in Militari, la autocar. La 7:00 plecam din Bucuresti spre Rm Valcea. Eu le-am pazit fetelor spatele tot drumul :). La 9:56 ne urcam in autocarul spre Voineasa, care era plin de ... studenti. Veselie, veselie, peisaje frumoase, dimineata calduroasa ..pe la 12:30 ajungem si la Hotelul Lotru. Ne apucam de cazare. Nimic de povestit despre asta.

In super camera noastra cu 2 paturi si o canapea ... eu m-am ales cu canapeaua. Si pt ca vacanta sa fie sigur de 5 stele, l-am avut vecin pe Dromadero. Prietenii stiu despre cine vorbesc. Da. Alex. El a fost.

Deci la pachet am avut: 3 gagici, un Dromader, cativa caini, bonuri de masa, cativa munti si multi brazi.

Dupa cateva hore la terasa cu lautari, sprituri dupa berea de la cina, cina dupa pranzul de la ora 12 (in fiecare zi la ora 12), asta dupa cafeaua de la ora 10:30, am inceput sa socializam si cu studentii. Ne-am imprietenit cu Titi si cu Ludovic. Baieti simpatici. De Samir nu scriu ca isi aduc fetele aminte si iar ma injura :D.
Fetele din Targoviste au completat gasca vesela de fete din Voineasa. Miguel ne-a zambit in primele zile, pana i-a sosit jumatatea. Junior(17 ani), ne-a facut fitzioase pe toate. In afara de Ioana :). Vali si Marius ne-au povestit de Dzeu si pe mine inca nu m-au convins!

Sa va zic de Titi - dihorul lui Alex (alt Alex, nu ala pe care il stiti voi ... si sigur nu Dromadero). Titi, nebun si jucaus cum este el ... s-a pierdut in ultima zi. Seara de fapt. Si l-am cautat cu totii. Fetele din Targoviste s-au dus pana la hidrocentrala sa il caute. Dihorul nicaieri. Doar spre 12 noaptea am auzit ca s-a aratat la fata. Titi, sa ai mai multa grija de tine data viitoare :).

Pentru ca vacanta sa se incheie cum trebuie, la inaltime, sambata seara a aterizat din Franta, direct la Voineasa ... Gx. Bucurie mare, whisky o sticla, pt Crisi o Tanita (si-o dorea f tare). Asta ... pana la un moment dat, cand s-a cam inchis cortina. Cel putin pentru mine :).

Oricum, fetelor .. multumesc ca ati facut vacanta asta de 5 stele. O astept pe urmatoarea. Si cred ca putem sa inventam si "Ziua de 5 stele". Hai ca ideea asta trebuie sa va placa. Chiar daca dupa ideea cu raul ... am cam scazut in incredere acordata :D. (Apa din rau era rece, raul era frumos ... dar drumu pana acolo nu era de papuci si sandale..da?!)

Anonim spunea...

Iti multumesc tie si Ioanei pentru o super vacanta petrecuta impreuna.De mult timp nu am mai avut parte de asa distractie si mai ales ca de foarte mult timp nu am mai ras cu o asa pofta.Bineinteles ca m-am simtit foarte bine si cu ceilalti.Sincer, acum mi-as dori sa fim inapoi la Voineasa.Va pup si va iubi!(Crisi)

weyyy..ce faci wey ? Nu stiam ca ai blog..hai ca te citesc si eu de acum :P

o zi faina..

tamoeta spunea...

Dupa asa o vacanta, de 5 stele, cred ca esti mai plina de energie si cu pofta de detoate, decat dupa orice vacanta lunga si "relaxanta".
Eu am fost la Voineasa cand aveam vreo 6-7 ani si invatam sa diferentiez intre munte si deal, deoarece pt mine o dalma cu iarba si pomi nu se numea munte, doar daca se vedea ceva stanca din ea. Atunci am inceput sa fac trasee de munte, si de atunci nu m-am mai putut opri. Sper sa se mai arate ceva traseu si anul acesta.