joi, 18 septembrie 2008

Avem echipa/N-are valoare/Si asta doare foarte tare

Aseara am fost la meci. Pe Ghencea. Da, pe ploaia aia. Inainte de a ajunge pe stadion am fost de la ora 16:00 la un workshop/training tinut de MArian Stas. Educativ si am invatat multe din el. Am invatat care sunt primele 5 lucruri esentiale care stau la baza formarii unei echipe/grup. Dupa aceea ne-am dus la Ceainaria din Cotroceni. Doar sa vad unde e, cum e. Mi-a placut foarte mult. Sper sa ajung cat mai repede sa testez si ceaiurile de acolo.

Am fost nevoite sa plecam pe stadion deoarece biletele baietilor erau la mine.Dupa noroaie, ploaie, injuraturi, telefoane, telefoane, am ajuns in sfarsit pe stadion. Atmosfera, seminte (asta se mananca pe stadion), aplauze, ploaie, ploaie, poze, incepe meciul. Incerc sa intru in atmosfera si ritmul galeriei Stelei. La un moment dat imi arunc ochii pe teren si raman concentrata acolo, sa vad cum joaca vedetele noastre :)). Dupa 10 minute de privit cum joaca fotbal baietii aia pe teren, am inceput sa imi pun intrebari si sa ma intreb de ce sunt atat de haotici si lipsiti de profesionalism? Oare ce scoala fac ei? Ce educatie au? M-am uitat azi pe site-ul Stelei si nu scrie nimic de educatia jucatorilor. Oare antrenorul ala nu stie cat de important e ca baietii pe care ii trimite pe teren sa stie matematica? fizica? strategii? Nu ii invata nimeni despre munca in echipa? Despre incredere? Despre asumarea responsabilitatilor? Zic asta ca am vazut cat de pierduti sunt unii dintre ei cand primesc mingea. Nu stiu ce sa faca cu ea, o tin putin si o dau aiurea mai departe. Ar trebui sa se gandeasca ce fac cu mingea inainte de a ajunge mingea la ei. Nu se leaga nimic pe teren in echipa Stelei. Germanii au o strategie foarte buna si aseara nu au avut cel mai frumos spectacol.

Dupa prima repriza si ratarea vedetei noastre cu poarta goala, am scos urmatorul slogan: "Avem echipa/N-are valoare/ Si asta doare foarte tare!". Nu sunt microbista, nu sunt stelista, dar sunt romanca. Noroc cu globalizarea ca aseara am preferat sa ma simt european :).

Deci, merge ceva bine in tara asta? Noroc cu oameni ca Marian Stas...mai avem sperante :). O sa scriu un articol despre ce am invatat ieri la workshop ;).

Niciun comentariu: