marți, 16 septembrie 2008

Cum devin proiectele traditie

Aseara m-am intalnit cu cativa oameni foarte simpatici din organizatiile studentesti din Bucuresti. Organizeaza editia a 2 a a Galei Profesorului Bologna. Prima editie a fost anul trecut si eu am cam fost responsabila cu ea, din partea ANOSR. Dar aseara ma gandeam cat de frumos este si cat de mandra sunt de organizatiile studentesti din Bucuresti membre ANOSR ca fac unele proiecte sa devina traditie. S-a intamplat si cu CheFestul. Au facut a 2 a editie anul acesta, dupa 2 ani de lipsa. Acum tot ei sunt organizatorii editiei a 2 a Galei P.B. Si sunt sigura ca va iesi foarte bine, ca vor mai lucra la concept si ca impactul acestui proiect va fi un succes.

Ma gandeam aseara, dupa sedinta de consultare pe proiect, cu cat entuziasm le povesteam despre Gala P.B., le raspundeam la intrebari si cat de bine m-am simtit discutand cu ei despre acest proiect. Chiar ca este unul din cele mai frumoase proiecte ale ANOSR si ma simt foarte bine ca am pus umaru sa devina realitate, desi ideea nu imi apartine. Dar voi contribui la concept cat de mult pot, pentru a avea rezultatele pe care le dorim.

Si ca incheiere: "Educatia ta este o Arta!" - slogan scos de neuronii mei in campania Constructio Academica :).

Niciun comentariu: