luni, 26 ianuarie 2009

Pescuim in Bucuresti :)


Niciodata nu am urat Bucurestiul mai mult ca astazi.

Dupa ce am stat 70 minute de dimineata intr-un 139 mizerabil (de fapt in mai multe ca tot mergeam pe jos, luam unul mai din fata), dupa ce am fost plouata (vina mea ca umblu fara umbrela), am ocolit toate baltile de pe strazile "frumoasei" noastre capitale!

Mi-am dat seama ca putem scapa de criza daca mai ploua 2, 3 zile. Putem iesi la pescuit in baltile din Bucuresti! Va dati seama ce productie serioasa de peste si mormoloci putem face? Cat potential in Bucurestiul asta! Tot ce ne ramane sa facem e sa ne punem un hanorac de ploaie pe noi, sa ne ascutim undita si sa ne punem cizmele de cauciuc in picioare!

La cate balti sunt in Bucuresti, sigur avem toti loc in afacerea asta. In curand ne vom putea pescui si pe noi din baltile astea. La cum evolueaza adancirea gropilor si mai ales indiferenta autoritatilor ... in scurt timp putem face bazine de inot. Oricum nu avem prea multe.

In timp ce stateam la o trecere de pietoni, mi-am dat seama ca nu mai trebuie sa fac nici dus, nici sa imi spal hainele. Rezolva problemele astea masinile care treceau pe langa mine. A trebuit sa stau la 3 metri de trecere pentru a nu schimba culoarea hainelor.

O zi cenusie, cu trafic greu, ploaie, balti, milioane de masini si multa ceata. Si oricand e loc si de mai rau :).

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu vreau sa fiu carcotasa si sa nu surprind esenta post-ului, dar nu ma pot abtine - unditele se ascut??? :D

Cris spunea...

:)) nu, dar cred ca putem incerca :P.Si daca nu merge sa le ascutim, gasim noi altceva de ascutit.

Alexandra Florentina spunea...

Damn, si eu imi faceam griji ca nu voi avea bani de mare. M-ai luminat: inot si eu cu pestii tai!!!

Cris spunea...

Cred ca poti sa faci si scufundari :D.