marți, 6 ianuarie 2009

Lucruri vechi


Cum se leaga unele lucruri.

Azi m-am uitat la stiri. Mare prostie am facut. La educatie e Abramburica. Oare ce "reforme" va face? Nu am incredere in competentele dansei de a restructura invatamantul din Romania, deoarece dansa nu vede prapastia in care se afla educatia. Dansa crede ca totul este roz si ca tot ce lipseste in universitatile din Romanica, sunt elitele de altadata. Cel putin asta sustinea la ultimele discutii ...acum vreun an, cand inca mai ma luptam cu sistemul educational din Politehnica si vroiam noi sa le schimbam pe toate.

Filmul acesta este facut in 2007 cand a fost ARACIS in UPB. Exact in ziua cand s-a facut marsul la Teatrul National, eu sustineam examenul de licenta. Mi-au cam tras-o mie profii, dar nu ma interesa nota. Regret ca nu am reusit sa ajung si eu alaturi de colegii mei la protest. Mai ales ca eram foarte direct implicata. Le multumesc inca o data ca au fost alaturi de mine atunci. Multumesc.

Saptamana asta este si Coalitia pentru Universitati Curate in evaluare la Poli. Le urez multa bafta si rabdare.

Dupa 5 ani de facultate singurul lucru pentru care nu regret ca am facut poli este faptul ca am fost un membru foarte activ in OSE. Si ma intreb ... daca in poli gaseam universitatea ideala, in care te puteai dezvolta foarte bine, invatai lucruri noi, profii toti se preocupau de parcursul tau, etc, etc ... si acum as fi fost un super inginer ... oare cum ar fi fost viata mea? hmm .. nu as schimba ce am acum pe nimic in lume.

3 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

toate cele bune in continuare! cat priveste invatamantul, cine stie ce va fi. ceva bun nu cred, avand in vedere ca ni se va baga pe gat criza. din cauza crizei nu se va investi in cel mai important lucru din invatamant - in oameni.

Cris spunea...

Da, din pacate. O speranta mai am in ONG-urile care investesc in oameni. Sunt multe programe, multe organizatii studentesti si ONGuri de tineret care au proiecte valoroase.

Claudia Spridon spunea...

imi aduc aminte de protestul din 2007, pentru ca o actiune similara facusem si noi in timi...ramane de vazut ce tactici va folosi madam' Andronescu pentru a reforma sistemul educational din Romania...stii cum se zice, "lupu-si schimba parul, dar naravu ba", asa ca...sunt destul de sceptica in privinta unei viitoare schimbari in bine :( unfortunately

numai bine si congrats pt. blog

Clau (Timi/Buc)