vineri, 28 noiembrie 2008

despre ce vreau sa vorbesc

Da. Nu imi place sa fiu trista. Eu sunt vesela, optimista, plina de energie, cu zambetul pe buze tot timpul, 1.50 metri de zambet cum imi zic prietenii.

Articolul de mai jos nu e reprezentant pt mine. Am primit multe mesaje ... am vazut ca ai fost trista/suparata, cand iesim la o coffe sa vorbim. Am fost.

Despre ce o sa vorbesc de acum incolo pe blogul meu:
- despre lucruri frumoase
- despre ce citesc
- despre ce invat
- despre ce aud si merita promovat
- despre lucruri care merita scrise
- etc (etc, etc, samd)

Despre ce nu voi scrie: despre tristete, despre furtuni, despre trasnete si tunete, despre frig si ploaia de toamna, despre caderea frunzelor si frecatul mentei, despre politica, despre ce ma enerveaza in tara asta.

Cam atat pt ora asta. Somn usor.

2 comentarii:

Melinda spunea...

Cris, daca totusi vrei sa vorbesti despre lucrurile pe care nu le vei scrie :) fiindca ajuta sa sti ca prietenii sunt mereu in preajma (si ca pseudoterapeuti daca e nevoie).poop

Adelaida spunea...

asa da :)