miercuri, 5 noiembrie 2008

O zi plina de noiembrie!

Ziua de azi a fost foarte plina. Dimineata m-am dus la Vladis sa bem cafeaua impreuna, am plecat pe urma la ASE sa participam la Entrepreneurship Forum organizat de Microsoft. PRintre oamenii care au vorbit studentilor despre tehnologie, afaceri, viitor, a fost si Kevin Turner - Chief Operating Officer la Microsoft. M-a dezamagit. Ma asteptam sa aud un speech care sa ma inspire, pe care sa il tin minte. Nu a fost deloc asa.
I-am mai ascultat pe Vlad de la SeedMoney si Cristina de la startups.ro. Au fost cateva lucruri interesante pe care le-au zis, dar nimic nou pentru mine.

Probabil ca l-am tot ascultat pe Obama zilele astea si m-a impresionat foarte tare speechurile lui, incat acum ma astept de la oamenii care se cred tari, sa aud lucruri pe care sa le tin minte. Apropo ... ma bucur asa tare ca Obama este noul Presedinte SUA.Todi de la Microsoft a fost in schimb mai deschis si cu intrebari destepte. Mi-a placut.

Dupa acest "Forum" m-am dus cu Vladis la el acasa sa CROSetam. Si pot spune ca a fost o zi foarte buna pentru mine sa creez. Desi nu aveam decat o ora la dispozitie, am gandit niste chestii foarte faine si valoroase impreuna si cred ca niciodata nu mi-am dorit mai mult sa stau si sa CROSetam si sa las celelalte lucruri nefacute. Dar nu se putea ca erau lucruri programate. Adica m-am vazut cu Traian 15 min (cu metroul de la eroilor pana la crangasi), timp in care am vorbit despre cat de putin timp va avea el pana pe 20 decembrie sa CROSeteze cu noi.

Dupa Traian a urmat dentistul, cosmetica (o data pe luna imi fac timp de asta) si cand am plecat de la Favorit am vazut un accident. Nu credeam ca voi vedea in aceasta zona asa ceva. Dar se pare ca nu e chiar asa bine sa treci pe rosu, mai ales noaptea.

Si ca sa nu imi inchei seara cu un accident, ii zic La multi ani tatalui meu, sa mai traiasca inca 65 ani, sa se bucure de toti copii lui si sa fie fericit cu mama >:D<. La multi ani tati :*.

Si deoarece seara nu s-a incheiat o sa ma bucur de timpul ramas ... pentru mine!

Niciun comentariu: