sâmbătă, 11 aprilie 2009

Leasa de la Phoebs

Am primit leapsa de la Anca de ceva timp. Nu am avut starea necesara sa raspund la ea. Nici timp prea mult. Sunt tare curioasa ce iese!

Sunt Cris.

Mi-as dori sa mai fie cineva cu mine acum in camera.

Nu-mi plac insectele, oamenii in preajma carora iti trebuie DEX-ul, dulciurile, jocurile pe calculator.

Orice om este bun, cu cel putin o alta persoana.

Nu uit ca detaliile fac diferenta.

Nu pot sa sar cu coarda.

Pot sa ii fac pe ceilalti sa zambeasca, dar sa si planga (doar in cazuri de urgenta majora), sa iau decizii repede.

Urasc cand ma cert cu cineva, cand trec 2 luni fara sa-mi vad parintii, cand cineva nu se tine de promisiune, cand astept mai mult de 10 min in frig.

Imi plac pisicile, cainii, merele, prietenii mei, familia mea.

Joc teatru niciodata, dar daca e vorba de piese de teatru - am "regizat" o piesa prin clasa a 5 a parca.

Putini prieteni m-au dezamagit.

Pregatesc site-ul meu.

Imi place sa implementez idei geniale.

Nu suport lenea, oamenii nehotarati.

Apreciez sinceritatea si munca - de orice fel.

As vrea sa am curaj sa sar cu coarda, sa se interzica masinile in Bucuresti ... sa zic mai des multumesc anumitor oameni frumosi, sa am 5 copii.

Ma tem sa inot departe de un punct de sprijin.

Imi pare rau ca nu a trait copacul plantat la 1an de OSE.

Aud un vajait in urechea dreapta si liniste profunda in cea stanga.

Vad mult verde.

Nu imi place de mine cand nu am energie si cand nu ma "controlez", cand nu pot sa ma bucur de lucrurile din jurul meu, cand caut motive pentru care sa fiu vesela.

Rar ma cert.

Pastrez ecusoanele de la evenimente, poze, amintiri.

Nu sunt multumita cand simt ca am pierdut o zi.

Sunt confuza cand nu stiu care e directia.

Ar trebui sa investesc mai mult in CROS si sa ma joc mai mult.

Am nevoie de o altfel de atentie.

Si acum leapsa merge la Melinda. Have fun!

Niciun comentariu: