luni, 23 februarie 2009

Profu B ma inspira :)

Profu B ne inspira pe toti. Imi punea neuronii in functiune si ma facea sa ma opresc din loc si sa gandesc. Este cel care ne-a invatat de toate. Ne vorbea la curs atat despre disciplina pe care o preda, dar si despre viata, despre ce vom face noi cand vom fi mari. Despre cata speranta se pune in noi, cand vom creste si cat de important e sa fim oameni responsabili, invatati si verticali.

La curs era o atmosfera foarte misto. Radeam, invatam, contibuiam, puneam intrebari si dadeam raspunsuri. Nu stiam cand trec orele si nu vroiam sa treaca. Cand ajungeam acasa cautam pe net despre lucrurile de care ne vorbea. Am aflat multe si am invatat foarte multe de la Profu B. Profu B e un mare profesor, care m-a inspirat!

Cam asa suna campania in care se cauta profu B. Exista! L-am avut si eu in facultate, sigur il ai si tu! Ai avut un curs sau poate un seminar. Hai sa il facem cunoscut la toata lumea! Sa stie tot poporul ca el iese din multime. Ca si-a luat responsabilitatea de formator in serios. Inscrie-l pe ProfiTari.ro si vorbeste-ne despre el.

Niciun comentariu: