miercuri, 1 octombrie 2008

La stomatologie

Azi am fost la dentist. O masea scoasa, un nerv omorat. Trei radiografii, un scaun, o doctorita foarte simpatica si vorbareata, multeee intrumente medicale, o lumina puternica si incep lucrarile.

Stateam pe scaun, cu inima cat un purice, desi aveam anestezie si nu simteam nimic, muream de frica. Simteam toate instrumentele alea si incercam sa ma gandesc la ceva care sa ma faca sa uit ca sunt la dentist. Intr-un final ma gandeam doar la faptul ca nu ma vor mai durea maselele, ca e spre binele meu, ca voi trece peste asta si peste 2 zile ma voi bucura.

Dar asta nu inseamna ca nu am ajuns sa urasc sa ma duc la dentist. Tot respectul pentru dentisti, ca stiu atatea chestii despre dinti, dar mie tot frica imi e. Si poate o sa incep sa ma gandesc la dintii mei cand beau cafea, cand nu ma spal pe dinti, cand mananc bomboane sau cand consum alcool. Toate astea strica dintii. Si sanatatea!

Luni ma voi intoarce pe acel scaun, sa imi bata in ochi lumina puternica si sa ii vad zambetul doctorei, in acel miros inconfundabil de stomatologie.

2 comentarii:

sid spunea...

Se spune ca cel mai usor scapi de frica atunci cand te confrunti cu ea, asa ca daca o sa mai ai vreu 4 "incursiuni" pe la stomatolog nu mi-ar fi mirarea sa te aud ca nu mai ti-e frica...asa ca: curaj!

Anonim spunea...

ehhhee ..mare dreptate ai. Deja m-am obisnuit cu dentistul. Nu pot sta foarte relaxata cand ma uit ce ace foloseste pt dintii mei, dar incerc.