marți, 19 mai 2009

Se intampla si lucruri frumoase

In aceasta primavara a fost construit un parc in Drumul Taberei, pe langa statia Nicolae Gaina. Este o frumusete de parc. Amenajat cu multe banci, foisor, iarbaaa, leagane si topogoane pentru copii. De la 9 luni pana la 80 ani gasim in parc. Un adevarat spatiu social pentru cetatenii din acel cartier. Dar si pentru cei care le-a descoperit :).

Din cate am inteles construirea acestui parc fost ceruta de oamenii din cartier. Asta zic si eu initiativa. O antena wireless ii mai trebuie, 2, 3 prize de curent si putem spune ca s-au gandit la toate :).

Este un loc foarte inspirational pentru noi. De cateva zile punctul de lucru CROS este in parc :).

Ieri am fost si cu nepotul meu - Eduard. Mi-a zis ca i-a placut, desi la inceput nu era prea incantat. Se plictisea. Nu avea masini. Dar dupa ce s-a imprietenit cu un baietel, imaginea despre parc s-a schimbat. Mi se parea genial cum se strangeau toti vecinii si stateau de vorba pe o banca, in timp ce odraslele alergau peste tot. Cred ca acest exemplu trebuie urmat de fiecare cartier.

Aaa ... si in acest parc se matura zilnic, se uda iarba de cateva ori pe zi si exista un paznic, care se asigura ca totul este in ordine. Si copii au voie sa calce pe iarba :). E? Ce ziceti de asta?


Niciun comentariu: