marți, 22 aprilie 2008

Ce citim

Dupa cateva zile de net cu portia, am in total peste 1000 mailuri necitite. Pe langa mailuri mai sunt si blogurile prietenilor. In seara asta m-am apucat sa citesc bloguri. Multe si interesante. Scriu atat de liber si natural oamenii pe blog. Misu de la OSE m-a surprins foarte placut. M-am amuzat f mult citindu-i blogul.
La cata informatie interesanta este pe internet ne trebuie vreo 10 vieti si tot nu ne ajunge.

Ma tot tin de mine sa citesc cateva carti. Am vreo 3 incepute si chiar imi plac foarte mult. Sau asa imi zic. Ma gandesc ca daca imi plac asa tare ar trebui sa imi fac timp sa le si citesc, nu?

Dar iar s-a facut 1, maine ma trezesc la 7.30... deci la somn cu mine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

mi-a placut f mult subiectul pe care l-ai pus in scena si simt nevoia sa imi spun si eu parerea.nu stiu dak mai exista ceva care sa redea asa de bine trairile oamenilor asa cum o face cititul .de-alungul istoriei au fost minti sclipitoare si care ne-au lasat prin operele lor mari surse de inspiratie si de meditatie.pacat k fac(si in general noi tinerii) prea putin pt asta.citesc prea putin ma uit prea mult la tv si stau pe internet, adorm prea tarziu ma trezasc prea obosit, tot invat fizica si matematica sa pot rezolva orice si totusi apar din ce in ce mai multe probleme ......si constat k sunt defapt un urat intr-un urat secol XXI