duminică, 22 februarie 2009

De la Suceava la Zarnesti :)

Tocmai s-a incheiat o saptamana plina! Am fost la o evaluare ARACIS la Suceava, pe programe (prima de acest fel la care sunt si studenti), am fost la un training - Recrutare si selectie, la Codecs si in teambuilding OSE-ASJC, la Zarnesti.

Evaluarea de la Suceava a fost obositoare. Drumul lung, peisaje nu foarte atragatoare, dar o carte buna de citit :D. Am fost in echipa cu 3 profesori (dl Brabie din Bacau, dl Rusu de la Constructii Bucuresti si dl Mateescu de la Politehnica din Iasi). Toate laudele mele si respectul meu pentru acesti profesori. Este lucrul care m-a impresionat cel mai mult. Evaluarile pe programe analizeaza situatia invatamantului superior romanesc exact la firul ierbii. Trebuie sa laud Universitatea Stefan cel Mare din Suceava pentru infrastructura pe care o are. Aproape toate spatiile de invatamant sunt modernizate, exista wireless in tot campusul, absolut peste tot, au IMac-uri la biblioteca, rectoratul arata extraordinar. Felicitarile mele pentru tot campusul universitatii. La restul mai e de lucrat.

Gabi de la Codecs a oferit CROS-ului 3 invitatii la trainingul Recrutare si Selectie. Am mers impreuna cu Billy si Diana, joi si vineri. Mi-am structurat informatiile pe care le aveam si am mai aflat cateva lucruri noi. M-am simtit bine sa discut 2 zile continuu despre HR :).

In februarie 2005 organizam primul teambuilding OSE. Am fost atunci la 14 Scaune, impreuna cu ASPSE. Weekendul acesta am fost invitata in calitate de brontozaur OSE, de membru CROS, la al 5 teambuilding OSE - ASJC. Am mers la Zarnesti. Frumoase imprejurimi are Zarnestiul, mai nasol cu proprietarul cabanei, care vroia sa ne impuste cand am ajuns (era 1 noaptea, dar asta nu e o scuza). O zi jumatate de munte mi-a prins excelent. A fost zapada din belsug, soare, oameni frumosi, gratar, somn cat e nevoie. Multumesc celor din OSE ca m-au invitat, felicitari celor care au organizat si o imbratisare Andreei, care m-a convins sa ma duc!

Dupa o saptamana plina, mi-am dat seama ca o zi de munte iti da energie si o stare de liniste sufleteasca.

Niciun comentariu: